Tour of Turiec 2012 - konečné poradie

04.08.2012 19:25

MARTIN - 2.8.2012 je dátum definitívneho ukončenia Tour of Turiec 2012. Napriek tomu že tento ročník bol skrátený, jednalo sa o jeden z najúspešnejších ročníkov vôbec. V mene organizátorov by sme radi poďakovali všetkým, ktorí sa účastnili prípravy, plánovania a technického zabezpečenia. Hlavná vďaka však patrí pretekárom, ktorí sa zúčastnili Tour! Som šťastný, že môžem už 4. krát gratulovať víťazom, ale aj všetkým účastníkom. 

Ale poďme k tomu najpodstatnejšiemu, k výsledkom. 

Overall

Víťazom celkového poradia sa stal Patrik Kubala o 1:46 pred druhým P. Lučanským. Bolo to už jeho druhé víťazstvo na Tour. Zároveň jediný kto ho dokázal poraziť ostal aj po poslednej etape Miroslav Kmeť.

"Vďaka termínu Tour, ktorý bol cez dovolenkovú sezónu sa hlavný rivali nezučástnili prvých dvoch etap a podarilo sa mi vytvoriť si náskok,ktorý nebol problém vyhrať. Tour beriem ako slušný tréning. Teším sa na budúci ročník, keďže organizatori slubuju slušnu úroveň."

Celkové poradie:

1. Patrik KUBALA        

2. Patrik LUČANSKÝ

3. Miroslav KMEŤ

SPRINT

Šprintérsku súťaž vyhral po záverečnej etape Patrik Lučanský pred Kubalom a Halgašom. Bolo to pre neho premiérové víťazstvo v tejto súťaži.

"Šprintérska súťaž vôbec nebola mojím cieľom a dá sa povedať že som ju vyhral vďaka šťastiu. Som ale veľmi sťastný že sa mi to podarilo. V priebehu Tour ma sprevádzalo množstvo smoly a tá sa nakoniec pretavila do tohto triumfu. Teším sa na Tour 2013."

Poradie šprintérskej súťaže:

1. Patrik LUČANSKÝ

2. Patrik KUBALA

3. Jaroslav HALGAŠ

CLIMB

Vrchársku súťaž vyhral aj po druhý raz za sebou Miroslav Kmeť. Dominoval na väčšine horských prémií, hlavne v záverečných stúpaniach na Čremošné a Diel.

"Mojim hlavným cieľom bolo obhájiť celkové poradie, a myslím že by sa mi to aj podarilo, no kvôli dovolenke som vynechal prvé 3 etapy, a strata už bola privysoká. Po návrate som si chcel napraviť chuť aspoň víťazstvami na zvyšných dvoch etapách, čo sa mi aj podarilo a vyhral som obe. Ako bonus som vyhral aj súťaž o najlepšieho vrchára, čo ma teší, lebo po celkovom poradí je pre mňa táto súťaž najdôležitejšia. Pomohla mi hlavne posledná etapa s cieľovým  stúpaním na kopec Diel. Na ďalší ročník sa teším a chystám sa ho vyhrať."

Poradie vrchárov:

1. Miroslav KMEŤ

2. Patrik LUČANSKÝ

3. Patrik KUBALA

YOUTH

Medzi mladými jazdcami si najlepšie počínal P. Lučanský, ktorý bez väčších problémov vyhral pred Halgašom.

Poradie:

1. Patrik LUČANSKÝ

2. Jaroslav HALGAŠ

3. Lukáš FINDURA

 

Tešíme sa na Vás v roku 2013 !

© 2011 Všetky práva vyhradené.

Tvorba webu zdarmaWebnode